katjing

..3800 kronor har jag spenderat idag, inte speciellt kul var det heller. Tandläkaren först, skulle laga ett liiiitet hål, det enda jag hade, det var så litet sa tandläkaren att jag kunde vänta om jag ville men jag tyckte inte det lät så bra, det blir väl bara större och då blir det mer problem sen...hur dyrt kan det bli tänkte jag..
..en undersökning+lagning och lite blekmedel så jag kan bleka själv tänderna (har gjort det en gång tidigare)= 2592:-
Sen var jag bara tvungen gå till frisören och fixa slingorna...denna frisör lyckades inte alls, blev fel och nu måste jag gå tillbaka imorrn och visa, hon lyckades inte lägga slingorna nära hårbotten och då har man ju redan en fin utväxt innan man ens ska ha det! ..suck skräp och skit, 1200kr fick jag betala för det kalaset och är inte ens nöjd...Hur svårt kan det va???!!
 Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0