Inspiration

.letar insipration för brinnande livet...istället för som brukligt att den bara kommer..nu får man kämpa lite hårdare bara. Till hemmet, jobbet och...livet.

In med vårblommor, ut med grönbladen som stått i fönstret som nu är nästan gula..Nya matlagningstidningar och why not..ett par nya jeans och nya skor också..Är jag nöjd?! Nä det är väl man aldrig..
Fortsätter leta..INSPIRATION!
Bästa mattidningarna just nu...


".don´t wanna be at the rock bottom..neither in nowhere-land..I wanna be up high where the swallows fly and have butterflies in my stomach..
Wanna forget what was said but it won´t leave me til I´m dead..Need to breathe out the bad and fill my lungs with good air, life was never meant to be fair. Just need to breathe..just for a second..before I have to let go..don´t even wanna know why it had to be so.."  // M.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0