Frk Oteknisk

=det är jag det, bara förnamnet tyvärr men jag finner det så jäkla ointressant med teknik så det är nog därför det är än svårare...så jag erkänner här och nu!..jag kan inte ens lägga in mina egna bilder från kameran på datorn..(skämms lite..jodå;)
men ville iaf visa lite av det fina jag fick när jag fyllde "tant"!

hur coolt e inte det?? Fick av H & tjejerna S&E, dom ska även vara på plats nedanför när flygturen sker i sommar säger dom, ojoj jisses se upp bara, är rädd jag får "tvångstankar" och vill hoppa ur!! ;)

av mina tjejor på jobbet :)
  snapsglas att höja på ögonbrynen för ;P

Mateuskeramik från fam Moooooosbergs. Me like! Fatet var det största och kan användas som uppläggningsfat för att servera en armé!
   Blommor blommor i massor!

..och av mesjälv fick jag äääntligen ett Humanity ;))) i blått Snällt va?! Hur visste jag att jag ville ha det??





Det är tur vi har bord "överallt" hemma för när familjen kommer på fika är det fullsatt men härligt!

Så ver det att fylla år i år! :)
Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0