Det är

..fan i mej VÅR nu
Som jag (och alla andra tror jag nog) väntat på så länge nu.
Solen lyser stark och nu det är dags för milen för mej. Det går väldigt bra nu med "viljan".
..jag måste bara fokusera 100 på det jag behöver nu.. fokusera på mejsjälv!
Jag behöver ljus, energi och nåt positivt att se framemot. Det är påväg känner jag!

Helgen har handlat en del om gamla minnen, är ganska bra på att fastna i sånt, det är lättare på nåt sätt att se bakåt än framåt ibland..så fokus framåt nudå!

kommer ni ihåg denna..Streets of fire, fn vad galen i Michael Paré jag var haha ;)


..den här har inget med sinnestämmningen att göra, den är bara bra
Broken/ Seether och Amy Lee


..nä ut i spåret innan solen överger mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0