vart tog veckan vägen?!

..livet är mindre roligt då man inte själv hinner med vad som händer, måndan handlade bara om förberedelse på jobbet innan Shlm väntade och dagarna där är så "proppade" att man inte hinner blinka knappt, eller..hm ja trött blir man och då måste man pumpa i sej kaffe jag i vanliga fall aldrig dricker! Annars somnar jag Även om det är intressant eller bra middagar etc, är bara inte van att sitta ner /still så mycket!!
Fredagen, då hade man massor att ta igen på jobbet hemma för det man varit borta och sen var det utbildning hela helgen, igen, så veckan har vart full med JOBB och nu sitter man med budget..om 2 dgr ska den vara inlämnad för revidering.
Nåja jag ser ljuset ;) London hägrar och fest på lördag!

Mitt stora gissel nu är att Wille är dålig och det börjar luta sej åt det svåra beslutet men kan inte ens tänka på det även om jag måste.. ska ringa veterinären imorgon och prata

Nu..fortsätter jobbet..oundvikligen

sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0