Fancy eller inte..

..ja i helgen blir det "släkt-middags-träff-fika-jag-vet-inte-vad-tillställning", ja det var ju vi som "ställde till det" sas..Nu vet jag inte riktigt vad jag ska bjuda på..men det blir väl ngt ihopkok á la mej men ..det brukar funka..eller iaf så säger dom så. Ingen har klagat so far..Ingenting fancy blir det har jag sagt till "alla" 7 i släkten..eller hur få vi nu är. Ingenting fancy alls men en kycklingbit kan man väl bjuda på och nåt grönt till..dryck får bli nåt mor hittar i hyllorna på jobbet sitt, dvs bolaget!
Vet ni vad årets smak på nya Blossaglöggen är??!!...

Nu vet ni...clementin :)



I helgen hade vi p-fest. hemma hos mej, men min personalstyrka har ju minskat med sisådär 60% så vi var några få, utvalda ;) MEN trevligt (som alltid iofs) var det, ingen fancy middag där heller, jepp en kycklingbit, lite olika sallader och en maaaassa dryck.
 Roulettespel blev det också som di unga flickorna släpat med sej, en ny lek för mej, ett roulettehjul med små snapsglas till..Snurra, släpp lilla kulan och vips så får du ett nummer och skall dricka drycken däri´..vi gjorde lite "fear factor" av det och i en del glas (som inte innehöll starkdrycker) fanns allt från smörgåsgurkspad till linfröolja, hey vad nyttiga vi va, eller?!

Festen fick 10 av 10 poäng av tjejen som snart lämnar oss för fancy N.Y, kommer sakna henne, en av dom bästa jag anställt faktiskt.. :(

Jaa..vad gör hon, fröken C egentligen??!.....


I torsdags gick jag till frissan för att fixa slingorna i utväxten, kom på den geniala idén att jag skulle "skojja" till det med 2 mörkröda slingor i underhåret på sidorna (haft så förr), en på varje sida, bakåt dvs, under det översta lagret av ljust hår sas, vill att ni ska förstå korrekt...trodde nämligen frisören gjorde det, hon sa- men det kommer ju inte synas nästan nåt alls, förutom då du flätar håret eller sätter upp det då som du sa...Fint! sa jag, det var nämligen så jag menade..
Nånstans däremellan vår konversation och slingproceduren ändrade tjejen åsikt eller taktik kanske man ska säga för jag gick ut därifrån 900kr fattigare och med 2 röda slingor i luggen..eller röda och röda, nu ganska rosa...ingenting fancy där heller..
Måste ringa dit imorgon , usch ångest har aldrig klagat förr ..men måste för min egen insanity.. och för att slippa höra tjatet..-men Å, vad du ser...anorlunda ut..! Hm jag vet!!!
Ångest!

haha googlade på en sida för hårprodukter, tänkte beställa shampoo. Man kan hitta mkt mystiska saker när man surfar runt..eller så är det bara jag som är off´liksom
denna produkten lovar killar 60% större penis om man använder detta spray!? Ja det kanske vore nåt för dom som önskar hahahaha, njae inte fancy det heller..


lite music, R-tipset jag missat..




Hallen och mormors linneskåp hemma är till slut fixat....

det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sej ändå men okey I must say..skåpet ser då mkt bättre ut i vitt. Vitt vitt vitt är min favoritfärg, eller jordnära färger..sen är det ju så med en fantastiskt  bostad eller ett fantastiskt läge på bostaden så blir ju det mesta bra men man gör så gott man kan även i ett vanligt litet radhus i förort, eller?!
lite inspiration...
 Villa collection

R-vad tror du om en sånhär stol i Silba´stil?!


 Mimou

läget..läget...!!
Prue-roscoe

sen kan ju läget bli ganska fantastiskt med en sånhär designmöbel, "Float"...en sån ska jag ta med mej på nästa semesterresa, ja den till varmare breddgrader, inte till London :)


..nä nu ska jag sluta med datahackandet och gå ner till min man och ..fråga om jag e söt..kanske om jag tar på mej en mössa..
söt?!

..förresten ni borde också sluta surfa eller iaf hänga på denna sida..läs nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0