drömma går ju

..ahh vilken tid som kommer, budget för hela slanten nu från onsdag och 2 veckor framåt (först är det bokslut) .. avslutas sen med konferans på Lovik i Shlm..ja jag försöker peppa mejsjälv, siffror är kul..om man har ordentligt med tid att lägga ner på det (!) men såsom det är (och ännu mer i dessa tider) så måste man försöka hínna med detta budgetarbete på "övrig tid" dvs efter sina 8 timmar på golvet och då blir man ju lite blasé på kvällen när man är trött..Men jag har lovat mejsjälv att jag SKA lägga ner ordentligt med tid och Analysera bakåt och framåt noga i år..
 me for 2 weeks...

Helgen gick, som vanligt, fort, för fort..

renovering hemma har börjat..med hallen idag..listan är stor dock inte pengaplånkan..men en grej i taget är bara att ta tag i..vi börjar smått och bror är ju målare så han får fixa lite..Vi har skrivit lista och så får man se vad som måste prioriteras och vad man mest drömmer om...
Badrummet...köket...inga billiga saker men hey..drömma går ju :)

dream on girl..
först vill jag byta hus...


..få ett stoooort kök!..(i New England stil)


eller country stil..



men åhh...
kolla in bordet och arrangemanget övanför med ljusen!

 Peter Vitale foto

Vardagsrummet står också på listan..soffa kommer vi aldrig bli ense om ..'
hur gör andra med sina hundar och fina soffor? Är allas hundar
lydiga förutom mina?!
 David Giles foto
 Peter Vitale foto

(kolla dörrarna nedan Roffe!)
 Peter Vitale foto


Har länge velat skaffa en värmekälla till altanen i stugan, denna är en moderna variant mot den mexikanska jag kollat på..mysigt blir det iaf och man kan vara ute mer


.jaja drömma går ju som sagt nu satsar vi på färg, ommålning av hallen då och sen gästrummet och sist den hemska trappen :)

Hey! Nu har vi bokat Londonresan, så great blir det att åka med sina vänner, Pd är snäll som än en gång släpper iväg en på resa, blivit många senaste tiden så jag kan inte säga att jag är värd det..hm eller;) . Men först en vecka i Shlm i sept men det är ju utbildning och konferans så..

dagens låt, Hinder med Better than me
tyvärr gick inte orginalversionen att lägga in men kolla isf in den på youtube







..nä nu är pausen slut och bokföringen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0