090909 och vädersnack

...även denna dag är en "konstig väderdag"-regn och rusk på morgonen, så på med stövlar, tjocktröja ..när man går hem från jobbet är det 18gr och sol med blå himmel...såg nog j-ligt konstigt ut där jag kom ordentligt svartklädd och påbyltad me stövlar..hm..sen hem och ut med dogsen´och då höll man plötsligt på blåsa av vägen..men varmt var det.
Jaaa jag vet man inte får klaga på vädret MEN det gör jag iallafullafall! Vill ha HÖST, KYLA och gula löv, sådeså!
Är less fukten, prova själv stå i ett litet kök framför spisen, bredvid varmluftsugnen, i kockrock etc..plus alla andra maskiner som bidrar till mer värme..nä det är inte rolit alls serru!
Så du däruppe, väderguden jag tillber dej nu, send me some kyla, tack!

nya B.J låten är okej..känns dock som dom haft "born to be my baby" i öronen då dom kommit på denna låt..eller?!? Vera vad tyck du?


..samvetet trycker på och jag sneglar på "budgethögen" dvs alla pärmar och papper som jag borde sitta med ikväll..men jag är för lat idag, jobbat sent och..hmm..nä jag ska inte skylla på nåt..jag e för lat helt enkelt..! Å innan morgondagens slut skall jag ha läst 27 sidor om hur man fixar en web (gäller jobbet det också) hmmm....Har inte ens bokat flygbiljetten till Shlm nästa vecka, har inte bestämt mej om jag ska förlänga vistelsen eller bara jobb och sen åka hem, suck för mej, vel-potta!

Nåja nu har jag iaf bestämt mej för att gå och lägga mej..och vrida och vända mej i sängen ett par timmar innan förhoppningsvis sömnen önskar tillträda..Auf wiedersehn!


Ahh..nu kom jag på att jag inte beställt varor till jobbet! Great! Minnet sviker en återigen, fn är det onsdag nu igen! STOR SUCK!..jajaj då slipper jag ligga och vrida och vända på mej iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0