märkligt

.jo vi åkte på den där nattvarden i kyrkan, kyrkan där i området jag växt upp i..men precis som Pd sa så kändes det märkligt som vi inte hörde hemma där, som om vi "planka" in på nån konstig fest liksom. Nåja det var ju för att se det där bandet göra sin tribute till U2..men det blev iaf en märklig upplevelse, bli renad från sina synder och nattvard fick man snällt vara med om också. Och i det stora hela så skadar det ju inte direkt..även om jag hittills kallat mej ateist..men det är mest för att jag inte vet VAD jag tror på..för tror på nåt det gör väl alla?!


helgen gick alldeles för fort..som vanligt då..varit i stugan och hämta ny luft"..hade picnic i hamnen och såg svanarna och några stackare som envisas åka ut till sina stugor på det kalla havet med båt till öarna..

..måndagen, dvs nu eg, ska dedikeras till pappersarbete som jag stadigt ligger efter med, så ett par timmars sömn nu sen ska jag upp och börja reda ut och komma ikapp!

Nedräkningen till London är påbörjad!

G´natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0