Hot Plopp

..mitt i all virrvarr av jobb hemma med varubeställningar, letande av pass och försök till att organisera att man ska vara borta i ett  par dagar så inser jag att jag återigen tvättat mitt passerkort till jobbet, nåja det höll...sen mitt i allt kommer jag på att ja just ja, Hot Plopp var ju ngt vi skulle börja med servera jobbet, varm choklad med vispgrädde och Plopp..måste beställa Plopp ju! :)

från Plopp till Poppy ..hon har gjort illa sej i benet och hoppar på 3 ben och gnyr, kan inte sova eller leka eller nåt ,så synd om henne men imorrn fick vi tid hos veterinären..så hon och jag har sovit på soffan inatt..eller sovit och sovit, hon har gormat så vi somnade inte förrän vid halv5 imorse så jag borde somna fort ikväll!..hon med hoppas jag..
 jag imorse...vid frukosten på jobbet

Nä nu ska jag spurta på med varubeställningarna så man kommer isäng!


" Good charma comes from acts of kindness"!

sleepy sleepy!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0