Plättar, Pucko och bloggtorka

..månadsbokslut är man ju rätt van efter snart 7 år gånger 12ggr så även om det tar tid så går mycket på rutin. Det tråkiga är att man är hemma på kontoret och då har man inget gott att käka till lunch (knappt ens till frukost) så det blev en snabbsväng till Konsum när jag hade en lucka på 20 min och så  blev det plättar med jordgubbssylt och Pucko till lunch (!) ingen höjdare direkt men jaja, satt där med mina 2 datorer fulla med siffror och drömde om R:s murkelsås eller varma mackor gjorda på hembakt bröd och en goood sallad med feta ..mmm...slurp...fn nu blev jag ju hungrig igen!

Har vart i London, där finns att berätta ifrån, vart på mat & dryckesmässa också men har total bloggtorka, trots massor av bilder som ligger och väntar och saker som man vill visa ..MEN..näh..det får vänta.


music from my alltime hitmachine´- R



Nattdax....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0