evigt mörker

..det eviga mörkret just nu känns så tungt, alla pratar om det och inget kan vi göra. Fast idag lös solen en lite liten stund så i stugan genom fönstret blev jag bländad då jag låg i soffan och mös framför TVn fast jag borde ju istället gått ut och insupit lite ljus..men jag var för trött, behövde sova och ta det lugnt efter en marathon vecka på jobbet.

Denna vecka blir en riktigt jobbvecka också, mycket att göra och avslutar med månadsbokslut. På lvällarna har jag buntvis med instruktionspapper att läsa/plugga om nya datasystemet/bokföringen MEN! nästa vecka ska jag vara ledig en dag mitt i veckan och julstäda hemma och minst en dag ska jag gå tidigare från jobbet och göra nåt kul med vännen A! Löfte till mesjälv...

Den här snutten blir man varm i hjärtat av , för vem diggade/diggar inte Bamse hehe!


Har tänkt beställa ett par vinterkängor länge nu som man kan ha ute i stugan och vid skoteråkandet men...har avvaktat pga den uteblivna snön/vintern..men men man kan ju hoppas att den kommer fort, snart! Vintern och snön alltså..

Sorix från Icebug (vita vill jag ha)


Åh vad jag gillar vårt nya "kontor" hemma, äntligen rejält eget skrivbord och fint i vitt och svart, nu är det bara bra lampor och div roliga småsaker som ska införskaffas ..sen är det äntligen klart!
 fina tidskriftshållare..
 fin korthållare

å Erica som städar på jobbet åt oss så nice..hon ska fixa en fiin anslagstavla klädd i fint tyg med snoddar kors å tvärs så man kan fästa allt på :). Hon har en hobbybutik som huvudsyssla så hon kan sånt där..sånt som jag inte kan, småpyssel.

Här kommer en ny godinglåt att lyssna på från the one and only Hitmachine -R




..och denna låt tillägnar vi oss själva bäst vännen och jag..som vanligt sent en kväll då båda inte kan somna..
Candleburn/Dishwalla



..men nu är det dax för ett försök, imorrn är en ny vecka och mycket kommer hända och jag ser framemot veckan trots mörkret..för det får mej inte att ge upp!

Natti!


Kommentarer
Postat av: A

hihi... icebug har jag oxå kollat på ;)

2009-11-23 @ 19:01:03
Postat av: Åza

"A"-haru köpt dom? Är dom bra isf?

2009-11-24 @ 00:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0