idag

..har jag avverkat 9 timmar på facklig utbildning på webben (!) ojoj men det var ett måste som med så mycket annat så lyckas jag spara det till sista minuten nu hoppas jag bara jag blir godkänd för mina inlämningsuppgifter och får det där diplomet ;)

.som belöning blev det en av favoriterna, dvs Roffemans varma mackor till middag med grekisk sallad! Yummie! En massa snick snack och vips var klockan nästan 22!
Imorgon är det en viktig dag för R, ett affärsmöte jag håller tummar och tår för! Du är värd att det går bra, jag ska tänka på dej halv4!!!   Silbaniehko i growing!!
Ja snart får ni ju se det nysnickrade rumsbordet, fina sommarbiler är inplanerade också.

sjutton oxå nu syntes ju inte den gooooda salladen och mackorna :(

tack tack för sällskap och service i form av matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0