Vår

även om vi har mycket snö kvar ännu så är det vår på gång iaf, solen lyser och den härligaste tiden på året (tycker jag) är nu, påsken kommer snart, sommaren ligger framför en, det blir bara ljusare och ljusare.

(påsken är bästa högtiden på året, tycker då jag iaf!
Bilder lånade från Sweet Paul)



..efter ha suttit inne framför brasan i stugan på helgerna i vinter så vill man nu bara vara ute, vi grillade förra helgen och nu skulle jag önska att jag hade en såndär fin utegrill eller Tipi eller vad dom nu heter, har glömt var jag hittade bilden nedan...men precis så vill jag ha det utanför stugan iaf..Men dom är vansinnigt dyra och borde inte vara svår att göra själv om man bara var lite händig på plåt dvs haha


Nu flödar massa idéer med Roffemans möbelsnickerier, det är jättekul och nu sitter jag och kollar in olika sajter för inspiration, det roliga är också att just
Pentiks saker passar så bra in med möblerna, det är ju en butik jag besöker oooofta och har köpt en hel del från men den stilen är så fin, Annika som äger butiken är duktig på sitt jobb och får en att inse vilka saker man "måste ha", tur iaf att vi numer inte jobbar vägg i vägg, det blev så många spontana inköp där ett tag ;)
Silverrenen på fotona i helgen har jag själv också..en större modell av.


fortsätter med lite fler bilder från helgen...










nu är det dax snart för SATC och jag ska få ner all inspiration i ett mail till R så får vi se vad han fortsätter med men jag väntar på rumsbordet och en fotning till kanske ;)


Au revoir



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0