nr 299

eländet håller i sej, är verkligen inte i form och försöker med allt! Äter fibrer, testat pepcid, samarin, utesluta socker, fett bla bla bla..man får massa råd när man är krasslig iaf men nu känns det som om jag provat det mesta..förutom gå till läkare då..vi får se hur helgen blir ..på måndag bestämmer jag mej om jag inte mår bättre.

Jag har en osynlig "att göra-lista", den finns i mitt huvud, en för jobbet (en oändligt lång en) och en för hemmet/det privata livet..
Idag har jag bockat av en hel del på jobblistan fastän jag mår crapp, det verkar vara det bästa sättet, att begrava sej i jobb, då slutar man ömka sejsjälv iaf..Har suttit vid datorn med mina pappershögar med post och dylikt i timmar idag men hey mycket blev gjort, skönt.

En timmes avbrott för att se på Criminal Minds och lovely Shemar Moore, oj suck vilken kille!


det har vart riktigt kallt idag och nu längtar tom jag till sommaren, nu har planer börjat smidas för en ev tripp till Marbella och sweet Åsita med hela familjen, gulp jag tror inte hon vet vad hon ger sej in på ;) jaja vi får se vad det blir men att planera inför sommaren lite är alltid kul så här på vinterkanten´ Den som lever får se!

Ny music från my hitmaschine..kommer här (blir så irriterad på yputube som tjorvar ibland), måste smsa och höra hur det går för R-snickarn´idag (som snickrar sänggavlarna), han har en hel del jobb att göra med nystartade businessen´! Det blir superkul att få se vad detta blir och hur stort det kan bli också. Mycket jobb på hemsida (länk kommer snart) har han lagt ner och många bra idéer smids..more to come!

Shinedown-simple man




Dags för sängen och SATC!

"dårar lär inget av kloka, kloka lär av dårar"

ps. denna reklam är ju klockren!! hahaha, love it ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0