Änglar

var temat för helgen

för det första var min ängel Åsita hemma från Spanien så vi hade ett par "må-bra-dagar" med start i stugan, satt på isen i solen och vi tog massa bra foton och sen gjordes lite snöänglar. Middag, godis, ett par i filmer och massor av prat blev det resten av tiden. Vi måste göra detta oftare, ja inte gå ut som på lördan, blev lite mkt vin där och köa till krogen förstör bara stämningen! Men det var det enda dåliga på hela helgen, kön alltså.
Fantastisk helg och helande helg.
Hos Jennie på Ljuva ting hade jag beställt en skyddsängel till Åsa och lite andra presenter till mina vänner som fyller år också. Halsband med ringar och visdomsord i present till mejsjälv blev det också. Jennie är en otroligt serviceminded tjej som jag rekomenderar att beställa av!
 

När vi satt ute på isen kändes det som tiden stod still, solen värmde och man kände verkligen lugnet och tystnaden något jag behöver mer av. Varm choklad och klådda smaska vi i oss därute. Det var bara så nice att sitta och uppdatera våra liv för vi har en sån stark vänskap och band, som bra syskon och det är bara synd att vi får tillfälle så sällan då så många mil skiljer oss åt men Å jag är så glad du kom hem för det är som om vi aldrig varit ifrån varann när vi ses! Love ya!
 Åsita, min ängel snöängel
 Ängel i fönstret






Poppy flyger, cool bild


en del prommisar med alla hundar hanns oxå med, Poppy var galet glad i Smulan och Loppan trots deras storlek!
Loppan är mamma till...
...Smulan (4 mån)

playtime!
  

Födelsedax fest på lördag med "gänget å jag" mycket konstigt hade vi för oss, kröp på golv oh lekte hund eller vad det med hund!? Not sure haha.. Brorsan blev frisör helt plötsligt och bejaka sina kvinnliga sidor och fixade håret på oss :) Mycket vin gick åt men kul var det..ja ända fram till kön på krogen då..framförallt kön för att komma därifrån (!) Nåja det är tur det är mer sällan man går ut nu iaf. Det tar på krafterna :)


   

Ny vecka och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0