maten då...

vi skulle vara duktiga och laga mat själva hemma hos Åsita eftersom hon nu bor i hus..men det blev för det mesta utekäk på Spaniensemestern men hey..har man semester så har man väl ?! ;)
(dom övriga blev småtokiga på mej eftersom dom inte fick börja äta innan jag fotat den mat jag ville ha på bild, sorry guys! ;)

Godaste lasagnen på Picasso i Puerto Banuz..

okej Spaghetti Carbornara på Da Bruno i Marbella..
 
hm nae den såg inte så god ut på bild men var helt okey!

chicken Tortilla på Terra Sana, Marbella, lite starkare nu än dom varit tidigare men yummie!

American pancakes på Passion café till frukost, åh så gott, precis som när jag var i Seattle!

Mr Noodles blev brosans favoritställe, där åt jag Caesarsallad..serverades utan chicken (?) men sista gången bad jag om det, smart va?! ;)) haha

hemma lagades mat 2 ggr bara..tacos en kväll...

..och gorgonzolapasta en kväll med lite grekisk sallad till..alltid lika gott!


GRAND FINALE! ..på Café Magna..jag tog chateau briande, pojkarna oxfilé och Åsita lax, efterrätt såklart också, chokladbakelse, cheesecake, apple tarte! ojoj så mätt och belåtna. (inte att glömma cavan vi drack till ;)

oj vad suddiga bilder :(
 
chateau briande, broccoli & blomkålsgratäng och sen pepparsås/ bearnaisesås till...

cava


efterrätterna..
 chokladbakelse

 cheesecake

apple tarte

fint dukat och excellent service!

..nån som blev hungrig!!?? Jag kan säga att jag e ofantligt hungrig efter 4 dagars detox, men oj vad bra det gått även om det varit kämpigt, belöningen kommer imorgon med min canneloni jag ska göra, lär väl ta halva dagen, det var så många moment med det är det värt!
Åsita du kan vara stolt över mej denna vecka! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0