imorgon

har jag semester (nästa vecka blir ju lite hackad som malen eftersom det är bokslut, mitt i min först semestervecka ) men då kompenserar jag det med att ta en lite längre helg nu så..imorgon...har jag inga planer, ev en dejt med R men sen bara VARA, hemma med hundarna, sova ut på morgonen och på kvällen packar vi och drar till landet, ihelgen är det bastupremiär!
dags för packning av bilen och dra iväg!

sommaren har ju verkligen kommit hit nu och idag hade vi tydligast varmast i landet, iaf var det varmast på jobbet, kan lova att det har varit hela veckan 35-40 grader varmt i köket, man fick gå ut emmellanåt och "kyla ner sej" därför känns det bra med en "softisdag" imorgon eftersom dom lovat ännu (!) varmare då!

Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0