tidy up

..haft en "hemmadag" dvs tagit ut lite övertid även om jag suttit och jobbat vid telefon på fm men sen blev det storstädning, behövde både rensa hemma och i tankarna så då passar det att ta tag i hemmet..ojoj..men det
blev bra tillslut har tom bytt gardiner och rensat bort massor. Allt från gamla blommor/krukväxter till pärmar med gammalt strunt etc etc.
Nu blir det sparsamma inköp framöver baske mej för grejer har man alldeles för mkt. Ist ska jag satsa på sånt jag verkligen vill ha/behöver´... iaf det jag tror jag behöver ;)

en cool matta till hallen?...fr swatch


Idag har vi hämtat soffan vi köpt av M som flyttar söderut, en Tomelilla..den ska till stugan så äntligen åker Klippan ut och en skönare variant in :) blir  i vitt..såklart.


Imorgon är det dags för ordentlig prövning..igen så jag borde gå och sova, försöööka sova.
 Ser framemot nästa vecka då man är tillbaka i köket igen, där jag hör hemma eller iaf där jag själv trivs bäst oj vad vi ska laga mat och baka!
Till helgen hoppas vi på fint väder så det blir lite skoter och att man kan vara ute med hundarna Poppy behöver mkt luft i nosen. R ska få fixa några renskinn så man har att sitta på sen när det är dags för chokladen! Älskar varm choklad, med lite Dooley´s i blir det ännu godare! :)


Tjohopp´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0