50 % bra-50% dålig

..så har denna dag varit, första delen var crapp och den andra delen var nice
denna flyttning av jobbet tar knäcken på en suck men på eftermiddan kom mina tjejer som jag jobbat ihop med nästan 6 år och vi satt i mörkret med tända ljus i ett hörn av den numer tomma restaurangen och käka pizza och skratta´ åt det mesta.
 Jag kommer  "for sure´ sakna  bla. Jennies skratt och Karolines och min matlagning ihop och alla frukostar tillsammans och alla hyss och fester såklart MEN det är ju mina vänner i framtiden också och det ska bli skönt att slippa vara chef åt dom.

..idag yr snön/snöblask så man hittade knappt till stan och jobbet imorse. Suttit i möten ang planering av ombyggnationen restaurangen/caféet och det blir så great! Det bara kliar i händerna, ja inte att bygga då men att få det iordning och köra på! 

Mitt hem ser ut som ruskvädret därute :( där ligger man efter kan man säga, har plockat bort julen dock! :) Tycker det är så tråkigt att städa speciellt att ta bort julsaker men lyckligtvis så hann jag inte ta fram så värst mycket denna säsong.

Det här är veckans låt! Kan texten redan utantill.. :) Roffemans fel! He´s my hitmachine ;)
Broken med Lifehouse




Kolla in dom här fina glasen och tillbringaren designat av Ernst Billgren-so nice! Synd bara dom är så dyra :( oops där kom djurtemat igen ;) (7500kr för tillbringaren och 1500 kr för tumblerglasen, men hey jag fyller ju år snart! ;))))


På köksbordsfronten går det lika dåligt som tidigare, hittar bara bord i 10.000kr klassen och då har man inte ens stolar, fn jag vill ju kunna åka på semester också! <mycket vill ha mer heter det ju ;) Nä, bättre pris måste finnas på ett fint bord.
här kommer dagens "axplock" ;)
Bob Timberlake "Salty air"
chick shack
chick shack

Imorrn skulle jag vart i Sthlm på kick off men som vanligt missar jag det pga allt konstigt som kommer emellan
men det blir att åka igen i feb/mars men då blir det ju bara ett "trist" regionsmöte :(

Pd har fastnat framför sitt Xbox och jag ska nu slänga mej i soffan med en bunt mattidningar och göra lite
lunchmenyer!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Vera

Vilken bra låt men han kanske skulle gå och skita innan han gick på scen nästa gång

2009-01-23 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0