släng allt!

..nästan, iaf. Så låter jag mest hela dagarna, släng, släng, släng...okey spara då.. Rensningen på jobben har inspirerat mej till att ta i hemma och slänga, rensat vinden ska fixa i kökets alla skåpar i veckan och sen var det ju det där gästrummet...hm pust och suck men nu måste jag ta tag i det då min vän M flyttar lååångt söderut i veckan men kommer att komma upp och bo här emmellanåt för att vänja sej  sakta från den fina Norrlandsluften till den sura Malmöluften haha
Sen hoppas jag ju stort på att kära Åsita kommer hem från Marbella snart och kör en relaxvecka men då bor vi då i stugan baske mej..där gillar ju iofs vi alla i familj med omkrets att vara så det kanske blir till att bygga på höjden därute snart också ;)

Köket ska storstädas så det känns extra kul att mixtra och baka etc när min Kitchen Aid snart kommer! Yeeeej..!
En Dualit elvisp med extra stor ballongvisp till står överst på önska listan sen är det komplett!
det blev en ljusblå...
Dualit vispen får komma senare :)
Var in på Mateus hemsida och fick en massa inspiration för dukning plus att jag behöver fortsätta att "bygga"på min samling i Mateusporslinet, har tallrikar men ska forts att samla övr skålar etc och nu såg jag att flera nyheter i form av ljusstakar etc kommit i härliga färger. Mateus är så bra för man kan mixa så många färger om man vill men man kan även köra en enda färg och så blir det så stilrent och fräscht!
Dags att bjuda hem vänner på middag!..
inspirationsbilder från Mateus...




Denna vecka kan antingen bli jättespännande eller rent crapp helt enkelt det återstår att se och har inget med jobb att göra och inget man styr över men efter det är det tillbaka på jobbet igen eller vad man nu säger, samma jobb blir det ju men i annan lokal med massa nya spännande saker som väntar..hoppas jag iaf ;)

spelar en låt för mejsjälv idag..love it!!
James Morrison feat Nelly Furtado-Broken strings



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0