TGIF-kämpa på

.får man säga till sej själv just nu då man är i en konstig fas och råkar ut för en del knasiga saker i jobbet just nu då vi både avvecklar verksamhet och utökar/bygger om på annat ställe på samma gång. Många idioter har jag stött på i mitt liv men gårdagen tog nog priset Men inget att ta upp här dock och jag är glad ändå!!
Så jag klappar mejsjälv på axeln och säger "kämpa på helt enkelt" för det här kommer att bli jättebra och nu har jag en bra chef över mej (i Shlm) som peppar och tror på mej och det är värt mycket och min fina personal som är kvar längtar jag till då vi ska få köra igång på allvar! Och dom som inte följer med" sas och som jag arbetat ihop med i nästan 6 år ska jag träffa till veckan för att käka lite mat med och "snacka" strunt med om dessa alla år vi gjort så mkt galet och kul under.
Nya menyer och idéer till nya köket skissas/skrivs på för fullt och jag är laddad!

Ang köksbordshistorien så har jag letat och letat på nätet efter ett runt bord och fram till nu end hittat 2 tänkbara Men då är priset alldelesför högt typ över 10 papp för bara bordet, det går ju inte..suck men Wilma serien från MIO har ett fint runt bord iaf men det kostar som sagt 11.000kr så..jag letar vidare..

BTW så gillar jag Amélie serien, också från MIO, den sängen är så fin...

.men idag fick jag i inköpsväg hålla mej till ett 10-pack tuplaner ist hahaha.. 
Gick hem tidigare från jobbet och somna på soffan med 3 nya cd-skivor jag fått laddade med musik från Roffeman
Thanx sweetie! Vi har så lika musiksmak så det är skrämmande :)
Dishwalla med "Angels or devils"



..det härliga med tiden som kommer nu är alla nya vårfärger och nyheter (men man behöver inte handla en massa såklart)  Det är kul bara att fönstershoppa eller kolla på nätet!
 Indiska väntar in nya koppar i svartvitt (nedan i högerhörnet) som jag "funderar över", är ju hopplös på keramik och porslin Men det används iaf, sådetså!
Lexingtons vår/sommarkollektion för 2009 är so great men det är dyrt dock.


NU! hägrar sängen för imorrn ska vi till stugan och städa bort julen och bädda rent med Polo Sport Assn sängkläderna! Joppis och brosan kommer och mam oxå, tacos till middag och lördasgodis framför brasan!

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0