å hej bara

vilken start på nya året..DUNDERförkyld, sov bort hela nyårskvällen, skumpan är kvar i på kylning och kom loy lyktorna ligger i förpackningen i hallen. Känner mej riktigt under isen och idag har jag ingen röst ens Men jobbade igår som vanligt, fanns inget val då det var årsbokslut men dagen var låååång!
Men årsbokslutet är fixat (bara det berättigar den där skumpan ju!) 
Nu väntar många förändringar i jobbväg kommande månad men först måste jag repa mej för att kunna åka till Göteborg ett par dagar till veckan i jobb, men det blir trevligt. Vi ska kolla in lite restauranger och caféer bla för inspriration, bla Fond som företaget äger. Evas Payley och hennes Condeco caféer skall jag absolut kolla in, var länge sen jag var i Gtbg sist. Men tips på nya ställen välkomnas :)

Ute är det jättekallt, tror det är -20 idag iaf så stugan får vänta tills febern gett sej, är så frusen hujja :(
Det som håller mej uppe idag är lite godis och att veta imorgon behövs ingen veckorapport göras på jobbet , måste in en sväng och fixa i köket men ändå..tänk no work this sunday! Och så kommer förmodligen det vara nu framöver iaf from februari, det söndagsjobb jag behöver göra blir isf hemma vid datorn och det är ju helt överenskomligt.
 Man kan säga att min arbetssituation ändras radikalt och vi får hoppas eller jag iaf ;) att det blir till det bättre bara så all koncentration nu skall gå till utveckling och att arbetsglädjen kommer tillbaka då man också har en mkt mindre personalgrupp som man dessutom valt själv denna gång, so fantastic. Ler inombords som en sol ;)

♥ GOTT NYTT ÅR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0