uppe i varv

..nyss hemkommen från möte i Umeå, kört 60mil tor på en dag och möte i 5 timmar, dock hade jag darling´ Cami med mej som resesällskap och vi hann med ett besök på kondis för semla och thé, jo det är fettisdag så man får det :)


Imorgon kommer jag vara jättetrött men denna vecka eller rättare sagt det som är kvar denna vecka har sina fördelar tex: löning imorgon, fixa håret på torsdag, semesterdag på fredag (till lördag i stugan: just us) med bästigaste Åsita fr Espana och som kronan på verket: lördag= födelsedagsfest med gänget!
 tjejor från förra årets fö.fest!
 tjejor fr SERmiddan/fest i höst

Wille-hunden mår kasst så jag håller mej uppe ett tag för att se om fler rundor ut behövs innan sängdax. Imorgon ska jag baka Karlspaderkringlor på jobbet, det var fn länge sen men det ska bli kul, dagens lunch blir grillad kycklingklubba med cole slaw och klyftpotatis! Sen är det dax att börja förberedelser för bokslut med jag måste också hinna med och fixa nåt inköp inför festen på lördag

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0