telefoner

och jag är inte vänner denna vecka!!!
Telefoner på jobbet har vi 2 av men den ena är "död" sen ett bra tag och den andra funkar ibland och När den funkar så får man prata fort för om en gäst kommer och ska dra kort så går det inte att prata så att ringa in ordrar och göra div adm arbete är praktiskt taget omöjligt ja om man nu inte hinner göra det före vi öppnar halv10 och OM den känner för att fungera då vill säga.'
Ja det tar inte slut där..min arbetsmobil den lyckades jag spärra i dec och att få tag i puk-koden via teliasidorna funkar inte heller, det bara tjorvar så därför anv jag min egen mobil i arbetet. Detta medför att den ligger i köket då jag jobbar så jag kan svara när det ringer och samtidigt då ringa mina samtal jag behöver...Idag dock då lyckades en av tjejerna på jobbet putta ner den från en hylla..rakt ner i....MUFFINSSMETEN!!
Så...nu funkar inte den heller....
När jag kom hem till dom 2 fasta telefonerna här så gick den enda som funkat på senaste tiden sönder mitt i ett telesamtal. "Bojnk" den bara "dog" den oxå...det var inte batteriet heller den här gången, den är stendöd bara..
Tur nog har jag en ny mobil som ligger i en kartong som jag bara inte orkat slå igåmh men nu så..har jag nåt att gör ikväll :(
Men! nästa vecka ska nya telefoner både hem och till jobbet inhandlas!!

Nu har Åsita kommit hem och vi ska ha mysdagar tom lördag, bo i stugan och bara må bra och göra roliga saker.
det blir hur kul som helst!
På lördag då blir det party, det ska bli superkul det också eftersom jag varit så "osocial" senaste ..hm...tiden..
Avslutar helgen med bokslut, får sitta som en tok söndag dag och natt eftersom jag ligger ofantligt efter med all bokföring men det får bli ett senare huvudbry.'

Hav a fun weekend U all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0