plus och minus

minus idag:
-snöstormen, man ser knappt handen framför sej och oj vad mycket snö det finns att skotta i stugan till helgen..
-galen männsika som får (!) en kyldisk av oss (jobbet) mot att han skulle hämta den asap. och efter mkt om och men gjorde detta MEN nu ångrar sej, den var för stor..! Jag säger bara vad som är bytt kommer aldrig tillbaka..eller i detta fall, vad som är gett kommer aldrig tillbaka, lr hur!?
-slog en rejäl vurpa på golvet och landa på häcken i köket i en pöl med vatten, det var nyskurat..ajaj...
-humöret skiftar som vädret
-mina 3 semesterdagar minskade drastiskt till en..

plus idag!
-snön som kommit gör Pd glad, skoteråkandet är räddat i helgen!
-den "galna" männsikan med kyldisken har nu då övertagit det problem jag haft i 2 veckor, not mine anymore, sorry! :)
-tjejrna på jobbet (inkl mejsjälv) fick sej ett gott skratt åt min löjliga vurpa där i köket
-humöret: nu är jag ju glad igen ;)
-av 3 dagars planerad ledighet återstår en och den ska jag fn imej ha, dvs imorgon! TGIF!
-Åsita my lovely, ringde idag och gav mej skratt och styrka, love you big time!

..måste kopiera ngra roliga rader från annan blogg (jag uppmanar igen läs bloggen!)
I - Vems idé var det att stoppa in ett s i ordet läspa?
II - Varför kallas det biljard när det bara är femton bollar på bordet?
III - Om majsolja kommer från majs, var kommer då barnolja ifrån?
IV - Varför finns det inte kattmat med smak av möss?
V - Om en smurf kvävs, vilken färg får den då i ansiktet?
VI - Varför skall man klicka på "Start"-knappen när man vill stänga av PC:n?
VII - Varför heter det hungerstrejk. Det borde väl heta matstrejk?
VIII - I en journalfilm från andra världskriget handlade ett avsnitt om de japanska sk. kamikazepiloterna som med sina plan fulla av sprängämnen dök rakt på de amerikanska fartygen. De hade alla hjälm, var inte det lite onödigt?
IX - Finns det någon kortare tidsenhet än den det tar från det att trafikljusen slår om till grönt och tills dess bakomvarande bil tutar?
X - Vad har Tomas diLeva på sig när han går på maskerad?
XI - Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?
XII - Varför heter det rusningstrafik när bilarna kryper fram i mindre än 10km/h?.

..så imorgon blir det att sova ut...mysa..käka frukost framför TVn!
Sayonara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0