arg men bestämd


my mind is set in stone
...
sa en nära vän till mej för ett par år sedan... det blev pannkaka av det men jag säger detta för mejsjälv nu, jag lånar hans ord ´my mind is set in stone` och har bestämt mej för flera saker jag denna gång ska (göra alla försök för iaf att) hålla.
NU ska jag leva för livet och mejsjälv och inte för jobbet och andra/annat.
Jag måste göra roliga saker, sånt som ger mej något och gör att varje dag räknas som en egen dag och inte bara "nu är även denna dag över".
Nädå jag har inte blivit religiös eller nåt sånt, don´t worry, jag har bara fått ett par kloka råd i veckan när jag fick 3 dåliga saker efter varann som tog för hårt men som nu ger nåt bra tillbaka..jag ska skita i det dåliga och börja kämpa för att ta fram det bra.
Ett par bloggar jag följer är bla Sabinas och Annes och det dom går igenom och har gått igenom är sånt man än så länge sluppit (jag inte att mista ngn nära men plågsam sjukdom tex)
Så varför inte uppskatta att vad som än hänt än så länge är inte på den nivån och man lever och mår.
Smell the roses!

Snart kommer en "må bra vecka" med Åsita som kommer hem, vi är verkligen bra på det, må-bra-tillsammans så lets do it, spa-prat hela natten lång-vegetariskt-meditera-skratt-minnen-bry sej om, U name it! We´ll do it

Detta är till dej Åsita (kanske weird för andra men jag vet du uppskattar det) så lyssna och ge i 6 min och slappna av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0