overloaded

.just nu är det som det brukar, man känner sej alltför stressad och har för mycket på agendan. MEN det tråkiga är att det är föör mycket jobb och föör lite kuligheter!
Långa arbetsveckor och även arbetad helg nu senast (dock var det så kul med "knökfullt" med gäster alla dagar, sålde slut på det mesta) gör att man längtar extra mycket efter ledighet..
Så imorgon har jag en ledig dag mitt i veckan! Ojoj så kul, ska sova ut (så länge det nu går med 2 hundar som kommer väcka en) och sen blir det julstäd...ja efter en låång frukost och lite morgonTV :)
I veckan kom bokpaketet jag beställt från Adlibris, snabb service och bra priser på böcker!

Bröd från Brunkebergs bageri

här finns finfina recept på kvalitetsbröd! Detta bröd ska jag baka imorrn!...
 frukt och nötbröd, yummie!
klikca här för recept!
.följande böcker klickades också hem...
Sött, sweet, Dulce  ..älskar deras böcker!
Men denna gav jag bort i present och nu har jag beställt en till mejsjälv..i julklapp hihi..

Vinterkalas, den tänkte jag köpa förra året men hann inte men nu har jag den och där fanns många gamla recept och mycket annat om jolen. Den kommer jag kolla i många gånger :)
                              

en "nattalåt". Kolla in videon!!! (o lyssna på låten också såklart)
 








 G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0