en vecka kvar

till julafton
Åsita har vart ikväll och vi har myst framför Peter Jöback på DVD, julkonsert. DEN ger mej julstämning!


Julafton blir stillsam i stugan med familj, den lilla familjen. Joppis är med Ingela men kommer till oss på juldagen, längtar redan :)
Imorgon ska bror F och jag fixa julisar, sen mysfika med vän. Ids inte åka ut till stugan på fredagkväll om det är så här kallt som nu idag -23, det tar tid att värma upp stugan ch det är inget kul när man kommer ut sent , trött på fredagkväll så man får snällt stanna hemma i stan..även om jag älskar att åka ut på just fredag så man får 2 dagar..
fiina stugan :)
Men nu ska jag ju få lyxen att vara ledig både dagen före jul (otroligt lyxigt, då kan man laga mat/baka OCH fixa julisar, no stress ;) Sen mellandagarna ska tjejerns klara sej själv på jobbet och jag behöver bara komma in en eftermiddag på 3 dagar och baka/laga lite gratänger och Jansson mm. LYX! :)

Jag "beställde" ju vinter, dock inte -23 grader ;) MEN lite mer snö önskas tack! så skotern snart kan plockas ut ur garaget! Nya skoterkläder står p önskelistan å i annat fall får man köpa själv om inte tomten kommer! ;)
 Anna testkör vår skoter, skrattade som tok när vi gav oss ut och även välte men tyyyst det säger vi inte till Pd! ;)) det gick ju bra iaf :)

Usch nej jag fryser som bara den, känns som om jag är ute, måste hoppa i säng. Ingen kvällslåt denna dag, my hitmachine är tydligen ledig ;)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0