4:e advent

nu närmar sej julen fort, och jag är som vanligt inte riktigt beredd..men denna gång bryr jag mej inte så mycket..
Jobbar 2 dagar till sen är jag ledig dagen före julafton som sagt och det ska bli väldigt skönt även om den dagen går åt till att stressa med juklappar och mat men på kvällen blir det julmys och lugn, det ska jag banne se till! ;)

Är inte så stressad som jag vanligen brukar vara den här tiden på året men känner mej däremot tom..vet inte varför..bara lite tom..Har väl för mycket tid att tänka och oroa sej över onödiga saker. Det bli bättre sen när jul-lugnet kommit :)
Köpte rosor för att pigga upp mesjälv. Snällt va ;)



På onsdagkväll blir det att åka och tända marchaller på pappas grav, ska tända en jättestor som brinner i 48 timmar..saknar han så och han ska inte får vara ensam, han älskade julen mer än nåt och hade förtjänat att få vara med ett tag till ..


på V75 ihelgen drog vi in några småslantar, så nära ganska ofta men det är ju så det är med spel men nångång kanske, kanske DET händer...man måste ju försöka iaf :) Men det blir att gå till jobbet iaf som vanligt imorgon ..


Nu är det dax för jobb, jobb och sen klä granen var det tänkt, får se hur långt energin räcker idag..?!

dagens R-låt..Lyssna och njut, vi gör det iaf!


Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0