måndag ..urk

måndagar går oftast trögt av ngn anledning på jobbet, tråkigt då man oftast har lite varor att jobba med då varuleveransen kommer tisd, gästerna är lite lågmälda och idétorkan på vad man ska producera i köket sitter i..fast efter lunch tog det lite fart..och vips var det dax att gå hem!

Åkte till Pentik med vännen R för att prata möbler och då fick jag lite höst-mys-känsla över mej igen då Pentiks höst inredning kommit in, mustiga färger som det brukar förvisso denna årstid, men oj så mycket man önskar man kunde "släpa" hem! ;)

 Pentik, höst

Pottery barn´s: höst




Höstnyheterna på Parcourrier väntar jag på!
coolt ljusfat!

Imorgon efter jobbet ska jag gå på Telia och kolla en IPhone..hm jag e ju helt insöad på att jag vill ha en BlackBerry men måste pinsamt nog medge att jag kan ju ingenting om teknik whatsoever så det är nåt jag bara fått för mej och inte för att jag vet att det är bättre med en BlackBerry. Jag fick se på dom 3 nyaste varianterna i Gtbg i somras men nu är det dags för att se en IPhone (bara för att Pd säger att det är bättre och han vet bäst i sånna här lägen..även om jag brukar vinna och få igenom det jag iaf vill ha, hell yes, jag betalar ju den ;))
BlackBerry Curve (den modellen jag vill ha)
                                                                              
IPhone VS  BlackBerry....
                                       

..
hittade en artikel om 5 skäl att just välja BlackBerry framför IPhone..men näh.. måste nog utforska lite mer, gå och titta på en IPhone imorrn, kanske kan jag lura med mej R och höra vad han tycker, USA-junkie som jag e´
Har inte råd att vara impulsiv i sånna här saker.

Nu dax att jobba undan lite jobbfakturor och svara på mail!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0