Fabulous

.ja den här sommaren är fabulous, den bästa på 7 år har jag konstaterat, har med jobbet att göra, en regelrätt semester har det inte blivit på så länge och då har jag inte gjort så mycket roligt ..som denna sommar! Men det gör det extra jobbigt att acceptera att det är åter till "vardan" som gäller (även om jag gillar den också för det mesta)
Har vart från Jutis i "norr" till Marbella i söder och med bara nice väder inbokat överallt. Pricken över i:t blev U´2 på Ullevi!
mmmmm detta lever man på länge...
 
Joppis & Pd tar kvällsdopp, myser gör vi alla

 
Pd & Poppy, undrar vem som går i backen, det är ofta största frågan för dagen på landet, mer än så har man inte att bekymra sej över ;)..ja kanske vad man ska äta till middag...

Uppe hos bästis-R i "snödrivan" som jag brukar kalla det aka. Jutis

Poppy åker båt uppe i Jutis för första gången, loved it! Vi hade hur mysigt som helst med eller utan napp på kroken ;)

  Grilla på stranden...
 Mästerkocken, grillar igen...

 GOTT!!!!

 Vackert!

 
R:s house on the hill..


..avslutade Jutis´resan med tripp till Norge...och där tog kamerabatterierna slut för min del...

..vägen till..ingenstans..

..tillbaka till stugan och lugnet..Detta är mitt hem!


Vår roadtripp till Gtbg och U2 konserten...

minnen för alltid...musik som etsar sej fast...


    



  

sommaren 2009, nåt att minnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0