upp och sen ner

..i januari släpades alla saker från gamla restaurangen och caféerna upp på tredje våningen till en vind..och nu skall allt ner igen, det vi släpade upp samt 9års sparade saker från förr", detta pga hyresvärden kommit på att vi inte får uttnyttja vinden efter 9 år som hyrestagare inget alternativ fick vi heller. "Hyr nåt utanför stan vettja och släpa skiten dit var vaktmästarens kommentar". NICE.
Så...med hjälp av Pd och min snälla vän S som kom med släp och förbarmade sej över saker hon kunde använda samt hjälpte till och röja ikväll. I tre timmar har vi sprungit upp och ner för trappor med kartonger och div skräp. Nu är det bara 80% kvar jag inte vet vad jag ska göra med..MEN det blir en annan dags bekymmer!

Jag går hem från jobbet varje dag (eller har gjort det denna vecka och ska forts med det,) fn vad skönt trött man är på kvällen, som medicin för mina sömnproblem! Plus turen då med hundarna på kvällen så är målet 8km/dag, får se hur man pallar när man inte mått så bra på sistone men skam den som ger sej, jag är yr som en felskruvad tennisboll men jag försöker stå på fötterna iaf! Blir det inte bättre så vet jag ju vad jag måste göra.

.å just ja, igår kom Äntligen det "stora paketet jag väntat på i lång lång tid, det är väl 2 födelsedgaras presenter och 2 jular tror jag ;) men han är snäll Pd som ger så fint. My Kitchen Aid, colour=ice blue. Så nu står den där, blänkande fin och ståtlig på diskbänken!


Massa music har jag fått från Roffeman så jag sitter och lyssnar nu..

Förresten den 13 maj kommer nr 6 ut av Sköna Hem och det nr måste ni spana in för då kommer inslag av Roffes möbler, från det vi fotade i mars i kusins lada!! Så excited! Om dom tyckte om det så skulle dom komma upp och göra ett reportage,inte klokt va kul det skulle vara, bara R kommer ihåg mej då han blir rik o berömd har jag sagt hehehehe ;)))


Nr 5 är det som är ute nu men nr 6 ska ni vänta på!

Imorgon blir det shopping av dom senaste numren av inredningstidningar men jag har dock skurit ned på ett antal så..det blir inga många numer ;), skönt med fredag..behöver sova mer i helgen och repa mej. Lite sol skulel inte skada heller..

Nu måste jag slänga mej i sängen är helt slut!

G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0