låg lägre lägst

när man inte är okej är det inte ens roligt med helg. Det enda som funkar på mej är att sysselsätta mej med något så just nu är det stor/vårstädning av hemmet (skippar stugan , hade ingen lust, hm..ovanligt när det gäller mej)
Oron gnager lite inför läkarbesök men det måste göras och skulle gjorts för ett par veckor sedan.

Hursomhelst, när jag städade byrålådan vid sängen så hittade jag mitt donationspapper som jag skickade in 2005 om att jag donerar mina organ vid min död om det behövs och dom kan användas så dagens råd är: Har du tagit ställning? Om inte så gör det nu!... och även om det kan låta hårt så är min uppfattning klar i denna stora fråga:
Om du inte är villig att GE kan du inte begära att FÅ!

Klicka
HÄR så kommer du direkt till mer information!

Håll mitt hjärta-Björn Skiffs



Nästa helg är det påsk och helgen efter det (beroende på hur jag mår etc) så blir det åka upp till Roffeman, länge har det varit snack om det och nu är ju skotersäsongen snart slut så det är nog dax...Lite fjäll, sol och Rs supermat är ju ngt alla borde ha rätt till!
bilder från Jutis o Roffeman


här är "snödrivan" som jag kallar det ;)

 
Nu är det bäst att fortsätta städa så man kan tat lugnt sen ikväll. Imorgon ska jag åka och köpa mej den största blombukett jag kan hitta på blomaffären som belöning för dagens slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0