Andra sidan

Stereophonics-maybe tomorrow..
just love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Idag har vart en okej dag...ikväll har jag provat att "våga tro" dvs träffat ett medium och fått fråga om pappa, att säga att jag träffat han är för stort för mej, vet inte om jag tror på det men helt klart finns det något där, allt tar inte slut bara när man dör, det tror iaf jag på. Många saker sades om hans och min relation och hur han var etc som stämde fullt ut, dom behåller jag och fortsätter sakna honom, min pappa.
Att "han" sa saker som att jag inte kan sy (true!) att jag är ett kontrollfreak (true!) och div annat var ju inte schysst men ack så sant ;)

På hans gravsättning spelades en låt som jag än en gång här dedikerar till honom H.J, beloved...
bridge over troubled water..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0