z#/#!r?rk!

..fn jag kom inte på nån rubrik..men den står ganska bra för hur jag känner det just nu: flera i personalen sjuka, maskinerna på restaurangen "rasar" och jag känner mej allmänt låg :(  Behöver komma bort ett tag, annars orkar
jag aldrig julruschen´ så..vi får se nästa vecka.

Hursomhelst..ett nytt hus vore trevligt, i lagom New England stil...finns ett i stan (ej det på bild dock) som är till salu men nja..köpa ett hus för 3,5 mille är väl inte läge för just nu och så slö som jag är så blir det ju bara ännu mer att städa och mindre tid till mys och annat kul...så nä..jag fortsätter drömma ;))


.imorrn måste nya körkortet hämtas ut (ca 4 månader försent) och paketet från Par courrier! Det finns mkt mer "juklappar" till mejsjälv jag skulle kunna införskaffa därifrån men jag låter mej hållas hahaha..
Däremot så dekorerade vi trädgårn´i stugan i helgen med fin belysning runt tallarna och nu har jag hittat smart form till att "stöpa" islyktor i också på coolstuff.se. Det blir grejer det!


..baka lite hemma också och inte bara på jobbet ska jag göra så fort jag får min "maskin". Hittade ett recept på alltommat  på glöggtårta bla. Älskar testa nya recept både i matlagning och bakning men självklart först och främst att "laborera själv", dock kanske inte som idag då jag kryddade kycklingpytten till lunch liite för mkt med Santa Maria´s nya krydda lime/chili, ojojoj, det blev raketfart i brallorna på många det hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0