utan stil..

..jag är en så där mänscha "utan stil" vare sej i inredning hemma eller i klädväg..jag vet inte men intresserad har jag alltid vart av kläder och hemmet men det blir liksom lite hipp som happ, det jag gillar det köper jag :)
Just nu är jag inne i hemmet på den vita danska stilen och det är ju inget man gör i en handvändning..men det kommer nog "sitta i" länge så det är väl bara börja "transfomeringen" hehe..
Nåja hemmet nu är inte i starka färger nu utan vitt och grått och natur så det är inga stora ommålningar till brorsans glädje jag ska göra men en del möbler vill jag måla vita och hallen den avskyr jag just nu och den retar mej varje gång jag kommer hem. Synd bara att jag inte är "handlingarnas kvinna" iaf inte i hemmet så mina planer är just inget mer än ..planer hemmavid men snart kanske snart...
Eftersom jag nu snart ska dra ner på arbetstid så kanske en del projekt blir av!'

..dock drömma om vad som "behövs" kan man ju..Från Bloominghome kan man införskaffa sej detta..
 en svart nätt liten byrå har man alltid anv av!

en stor golvlykta till hallen ska införskaffas och det såg fint ut med julpumlor i..

...till stugan önskas en eldkorg..letat länge men denna var mkt fin fr Bloominghome.se  dock dyr :(

 

Förra året samma tid,  var jag i Seattle med M och då kan jag säga att man fick julkänsla! Ojoj det var mysigt, Amerikanarna dom kan dom, too much sometimes" men just där vi var tyckte jag att det var "lagom" inte ens för mycket färg utan det var mycket ljusslingor ute och inne i affärer osv var det  bara..mysigt helt enkelt. Måmga roliga julklappar hittade jag och det gör man sällan härhemma tycker jag...Tur att man kan shoppa på nätet ;)

Denna ljusstake skall jag beställa i år, finns på Par Courrier


en fuskpäls pläd passar utmärkt i stugan för där är kallt när man kommer till helgen brrr....

trälyktan på bilden är också jättefin finns oxå på Par Courrier..

när nu måste jag sätta igång fixa tvätten och annat ttråkigt som bara passar sej en onsdag..sen är det ju Leila på TV ikväll, inte att förglömma!

Hola!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej, va fin golvlykta, var har du köpt den?



Varma hälsningar Johanna

2011-11-07 @ 16:08:23
Postat av: Åza

Hej Johanna!

lyktan är köpt i Danmark men det finns kanske liknande på Pentik (jag har en stor därifrån i vitt) eller på någon av dom olika inredningssajterna som tex Broarne, Bloomingville, Countrystyle mfl, Ser jag någon liknande när jag "surfar" så säger jag till! :)

Ha det gott / mvh Åza

2011-11-08 @ 08:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0