..måste bara

..så låter det i mitt huvud om och om igen...-jag måste bara...-vänta lite jag måste bara...ojoj -hur ska jag hinna , jag måste bara...
Om man ska vara borta en vecka från mitt jobb tar det ungefär..en vecka att förbereda innan man åker plus att man ska tvätta, packa och fixa lite hemma också så man är helt slut när man väl sitter på planet. Iofs bra då då man ska flyga dryga 11-13 timmar för att ta sej över till USA.
Har jobbat 9 timmar idag som en toka, menyer, matbeställningar, scheman, listor hit och listor dit, bankat pengar, gjort bokföring och framförallt smsat alla tider till alla som ska jobba extra, vilket är en hel del nu när den rikitga juleruschen sätter igång i veckan då lön kommer.
Skönt..då "flyr" jag för en gångs skull.
Kommer hem lagom till 1a advent (och ett stressigt månadsboklsut men det tänker vi inte på nu! ;)

Jag hoppas jag får samma juldos från denna tur över till Seattle som förra julen, då var det roligt att komma hem med många roliga julsaker och julklappar, denna gång ska vi avsätta ett par dagar till att åka runt, kanske "upp till bergen" och leta rätt på lite roliga restauranger också. Cheesecake factory dock ska vi absolut avsätta minst ett besök till! ;)

Ett antal "listor" från mina nära och kära har jag med mej i den stora tomma resväskan, besök på Bath and bodyworks och Lucky brand och kanske Victorias secrets blir det såklart, bra ställen för julklappar! att gå på
Harry and David med massor av saker som är som himmelriket för en sån som jag är också ett måste
Lucky brand har skön stil och bra jeans och hoods´

fina ljus från Bath and bodyworks (förutom då allt i skönhetsväg såklart)


bilder från Harry and David..som verkar ha massor av erbjudanden på Black friday..suck..stor plånbok behövs..



På fredag 28e är det ngt som kallas black friday i hela USA, så här stod det på blackfriday.com
"Black Friday marks the start of the Christmas shopping season! Hailed as the busiest retail shopping day of the year, many retailers open at the stroke of midnight offering unbelievable deals. At these prices, you simply can't pass it up" 
...nu ska jag ta tag i tvätten och packningen och im.bitti drar vi mot Köpenhamn och sen Seattle
Ohhhhhh! Here we come..
Nästa helg får man julpynta
night night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0