björkarna...

..har hunnit slå ut igen utan jag märkt det :( varje år tänker jag att jag ska hinna märka då det är på gång men vips så är det bara...sommar grönt och...fint.
Det är "galet" med jobb och jag är totalslut på kvällarna= totalt osocial..vill bara att min semester vecka ska börja som jag ska ha i juni...måste få andrum.
Min kära Åsita har skickat från Spanien en trave med cd´s, vet inte rikigt vad det är men hon sa att jag skulle ta varje tillfälle jag kunde att lyssna lite så jag gissar att det är nått "feel good" grej hon skickat :) Snällt. Jag försöker ju vara rikigt duktig nu med kbt terapi för min dåliga sömn och det var sista träffen idag inför sommaren och det tyckte hela gruppen var trist. Oftast är det ju ens "gruppanhängare" som ger stöd och kloka råd oxå. Fast idag fick jag höra att jag var klok, hmm det var nog första gången, på länge iaf, det värmde haha..

My hitmachine Roffe ser till att jag är updated på bra-låtar-fronten, lyssna på denna med
...The script "We cry"
(äh! det funkar inte att länka med youtube idag så gå in själv o kolla låten!)


Lillebror fyller 30 i helgen och då är det fest, amerikanskt tema med hemgjorda hamburgare, country fries,  cole slaw och massa annat gott ska fixas innan lördag samt en tacksamt bra och minnesvärd present, suck help me nån´!  ... jaja maten grejar jag men det andra..., varför väntar man (läs jag) till sista minuten alltid, jag är inge bra på presenter ju :(

Hade tänkt lägga in lite fina recept från matlagningsutbildningen i Shlm i april men slarv jag har förlagt mina recept, det kommer iaf!


nu måste jag inta sängläge och fundera lite på helgbestyren och vilka varor jag ska beställa inför helgen, hmm min terapeut skulle inte bli glad om hon såg detta beteende nu! hehe...ja jag ska!...bara som "Alfons" sa..
G´natt
image421

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Hej!

Det är inte svårt att lära sig. Man kan spela om gratispengar först vilket är en jättebra träning.
Är du lite inne på det eller?

Ha det fint på festen!

2008-05-30 @ 00:29:59
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås !

2008-06-02 @ 19:56:57
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0