sweet..

nästa vecka blir det en trip over the big water! USA here we come, again
Seattle!  ska bli såååå kul
Listan e påbörjad med inköp som ska göras men det som ska inhandlas är min Kitchen Aid som är mkt billigare over there´ så det blir att ta den "stoora" resväskan :)
Bath & bodyworks ska vi till såklart, många vårnyheter finns på hemsidan så det blir nog en bra laddning, och en del beställningar oxå kan jag tro ;)
nya cotton candy (deras lipgloss är great!)
image376

body butter (fresh pineapple blir det oxå) och kanske lite presenter...
image377image378
Köksdetaljer till min framtida business ska oxå inhandlas och ett långt besök på "Whole foods" blir det oxå naturligtvis och några blueberry pancakes på Oriel café hinner vi nog oxå med :)

Påskhelgen var underbar, 3 hela lediga dagar och massor av folk i stugan, som mest var vi 17 pers! Grillade, åkte pulka och myste framför brasan. Synd bara tt det inte är påsk varje helg, suck.
Imorrn får vi se om Pd beslutat sej för skotern eller inte, han tar inga förhastade beslut men jag är rädd vintern försvunnit helt när han bestämt sej haha men det blir ju vinter snart igen å andra sidan så... ;)


Lååång vecka har det vart med lååånga arbetsdagar,idag hade hela stan kvällsöppet så det var hur mkt gäster som helst kändes det som iaf och eftersom det är påsklov häruppe så är det många i farten i stan hela veckan.
 Vi har haft säljtävling i vårt affärsområde för restaurangen och caféerna och (naturligtvis;) så vann vi 1a och 2a (!) plats =en bra summa pengar att fixa ihop ett stort party för i maj (that was my plan) Då har jag jobbat där i 5 år,  vi behöver verkligen en ordentlig fest tillsammans, personalen så det blir kul!

Nä nu är det bäddax, ska skjutsa M till flyget (åker till Chicago) imorrn bitti kl 05.30 innan jag åker till jobbet

night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0