..lite tvivel

..har jag nu på mej själv, det var ju många år sedan jag jobbade med tårtor och konditori och efter en del surfande på olika hemsidor så börjar tvivlen komma, så mycket har ju hänt på den marknaden också, jag måste nu gå lite kurser har jag bestämt och jag har hittat en tjej som håller till i Vännäs, inte nästgårds precis men närmre än Shlm iaf. Hennes konstverk är fantastiska! Jag har mailat henne, måste/vill gå kurs där! Socker har jag inte hållt på med alls mycket men kan grunder iaf. Oj oj suck, nu fick självförtroendet en törn haha.
Kolla in Alice sida Sockerkonst (blider lånade på hennes otroliga konstverk)
image347



från avancerat till enkelt...
Hittade en rolig ägg/påskbakelse på recepten.nu,  inte så avancerad men ser rolig ut, enkel rulltårta med lösvipsad grädde (ser inte om det är glasyr men det blir ju för sliskigt så jag röstar på grädde ist!) och en persikahalva ovanpå..
image351


Leila kommer ju med sin nya bok i april, men man kan tjuvläsa lite på Adlibris och det ser fint ut!..
image352
det är roligt med böcker som har mkt nytt i sej och inte saker man sett förut i liknande versioner, hon är bra på nya saker. Alltid så fint upplagt, lika fint som det hon tillagar, precis som det ska vara´.


Kommentarer
Postat av: anna

sicka fantasticka konstverk, skulle vara jättekul att kunna återskapa något likande, ser inte så lätt ut dock
Ha en bra dag
anna

2008-03-12 @ 09:39:59
URL: http://www.brojer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0