Sommar

..har det blivit på en gång ju över hela landet, hinner inte se så mycket av den då man jobbar men kvällarna är underbara.
Var till kusin V i förrgår och såg hästarna släppas ut, såg härligt ut..
V med sin älskade häst..
image423
utsläppet...

image430

Ikväll har jag och A vart på föreläsning i mind control (marknadsföring) som Rix fm höll i, okej var det men inte såsom jag förväntat mej, ganska mkt som var självklart om man jobbat med marknadsföra ngt men lite nytt tänk osv blev det. After work med öl och tacos och sen lite cd´s mm med sej hem, ska lyssna på det i bilen sen om det är nåt mer man kan snappa upp.
Imorgon hägrar landet med lilleman J och kompis I, ska bara mysa och slappa till fredag, vädret blir som idag, varmt och supergreat.
Pd har vart snäll och laddat upp mina bilder så äntligen kan man visa lite fr Seattle senaste turen!
M med Alex och Niklas..
image431
M jobbar..(på vägen ner=servar mej bla! alltså det är inte min håriga arm som ses utan jag tar ju bilden såklart! :))
image432
grand lit´s i Bellevue, sov som princessor!!! hade det gått hade sängen följt med hem, no doubt!
image433


världens goaste pancakes på Oriel Café...(största oxå!)
image442
bilen var tokskön att köra och splirrans ny..
image443
M & jag är tokiga  men we love Wallmart...man hittar så mkt kul saker där, billigt!
image444
grillar, böcker, husgeråd, leksaker etc etc etc...

och en av de bästa grejerna var ju att sitta i cockpit, det du! inte ens Roffeman har fått göra det på start!
image447
Kapten Erik, andre styrman Oscar duktiga på sitt jobb, hur fn vet man när man ska
svänga bland alla moln! hehehe..


Irene, goofar sej och pursern  var såå trevlig, dom e så duktiga på service SASgänget
att dom orkar fattar inte jag...så många timmar och så trångt och så besvärliga
passagerare , som tex jag hahaha.

söta M..lite trött men vid gott humör! min fina resekompis
image463
mer bilder kommer annan dag...annars tar jag upp hela bloggen ;)

Nä nu blir det lite criminal minds och så sängen, det här går inte! Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0