Riktig sommar..

..är det väl inte förrän det regnar som det gör nu? :)
Har semester och idag är fösta dagen det verkligen känns som jag har det, semester alltså, av förra veckans dagar jobbade jag 4 så adjöss med den veckan men nu, nu ska jag försöka släppa det och koncentrera mej på..ingenting! :)

Har precis haft näst sista kbt sömnterapin och nu ska vi inte ses igen förrän i slutet av aug MEN då har vi i gruppen bestämt oss för att ses igen som grupp privat och..ja prata diskutera & "älta" våra sk problem. Det känns bra, det var en bra grupp med kloka människor och som jag gärna ser igen. Kbt rekomenderas verkligen för att ta tag i problem som tex sova bra mm!

Jag följer aldrig program på TV som svenska IDOL eller sånt, tycker inte det är nåt bra men American Idol är bara så bra, alltsomoftast. Favoriterna i år har hela tiden varit Jason Castro men den som är bäst just nu är endast 17-åriga David Archuleta som gjorde en sån bra tolkning på Imagine (en låt jag annars inte gillar speciellt men this one! (Oh god..) Jag får gåshud!




Jason Castro-Hallelujah följs sedan av David Archuleta-Imagine....


Ikväll då! är det dax för SATCfilmen :) så idag känner man att man får njuta, sovit länge, träffat och pratat av sej med goa´människor och sen bio och på toppen av det så är det säsongstart för Midsomer murders kl 21! lagom till jag kommit hem...kan dan bli bättre? Skiter i regn o rusk, det lyser i mitt sinne idag iaf! :)

Imorgon är det dessutom lönedags, welcome haha..en tur till IKEA kanske, ska inte planera så mkt ju dessa dagar så vi får se helt enkelt.

På midsommarafton jobbade jag, det var dax för en bröllopstårta och fast det var ett tag sedan så gick det på räls faktiskt, bild kommer senare. Midsommar i övrigt var helt lugn och skön och fylld med god mat och mys i stugan.

M är i Seattle på jobb och man längtar dit igen när man ser bilder som Space Needle by night..vilken view. USA blir nästa resemål igen that´s for sure.



En skön sommar önskas alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0