vinterdag

..så här är det ju egentligen vädret ska vara uppe i norr på vintern, lagom med snö, minusgrader (ca -10) och glimtar av sol, ljuset kommer mer och mer för varje dag. Me love

På fredag kommer lönen och vid varje månadsslut är den efterlängtad ;) tänka sej...Jag och A skall göra lilla´ stan på fredag eftermiddag efter jobbet
Idag tog jag mej från jobbet i någonsånär tid (måste verkligen ta mej därifrån nu varje dag i tid nu) mamma komförbi och vi myste med the och semla, vilade på eftermiddan och sen lugn hemmakväll med lite nätshopping ;) Nedtrappning...Jag lär mej!

Odd Molly gillar jag...har beställt en tunika idag, köper inte alls kläder i denna prisklass ofta men ..jaja en plagg kan man väl få "unna" sej ibland (förskott på födelsedagspresent till mejsjälv)
image227

..är på jakt efter en glasklocka men verkar bara hitta en i danska affärer får nog be M kolla när hon jobbar i Köpenhamn nästa rutt´.
Kanske det blir att åka med till Washington i februari :) hoppas..
image230
en stor klocka från House doctor vill jag ha...

Helgen som kommer blir lugn, Rödis hela helgen, har jag bestämt, har inte varit där i mer än en dag /gång sen jul så nu får det bli lite mer qualitytime där igen, det behövs ju så. Pd har fixat lite filmer och jag har en del pappersarbete att göra, jag kan göra båda sakerna samtidigt, se film och jobba haha så det får bli så i helgen

SATC filmen kommer ju i vår det ser jag framemot, går sällan på bio då blir det av!
image231

night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0