update

..fredagen gick i stressens tecken (ganska vanlig fredag alltså) men avslutades med en trevlig eftermiddagsshopping
image234
med A där både nya träningsbyxor, lite nya kläder i övrigt och ett halsband från Diddi .
(ett svenskt märke, fina saker :)
image232
image233
Lördagen spenderades i ´stugan där metervis med snö fick skottas ett bra tag innan man ens kom in i huset, tur att det var pudersnö kan jag säga annars hade jag gett upp, hatar skotta! Fina bilder med min nya kamera har jag fått, rikigt nice vinterbilder, kommer snart, ska bara lära mej hur jag får in dom, oj oj (ja e ju så dålig på sånt där) på datorn ;)
Mysmiddag på lördag em framför brasa inlindad i 2 plädar (jag e frusen av mej suck) och ..
söndag gick vi på isen och tog alla digi-bilderna, kallt -20 grader men det är vacker vinter här nu!
Söndag lunch, packa sej hem igen och åkte till jobbet, blev lång arbetsdag, alltför lång men det ska jag ta igen i veckan för nu kommer min vän R att "kocka" för mej ett par dagar, jag är ju sjukskriven halvtid så det går ju inte forts låtsas som om det funkar gå på som vanligt, blä, "´hatar" att inte må okej, men vem gör inte det..

Lillebror D ligger på sjukhus i England, lilleman, men han mår bättre och får komma hem på ett par dar´så synd att han e så långt bort..
Tung måndag har det varit idag med sååå mycket jobb men imorgon kommer räddningen, mr "black n´white" :) Han får laga maten och jag får ta tag i pappershögarna på kontoret och sen gå hem i tid!..och vila, lovely..

Creed...
with arms wide open


G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0