tråkigt!

.sitter hemma med inventeringslistorna och räknar och summerar ihop, det tar sån tiiid! Jag blir tokig..det är ju dessutom 4 ställen, inte bara ett..men sitter jag hemma får jag iaf vara någonsånär ifred och då går det ju fortare för innan kl 19 måste jag vara färdig, då ska det gå med A-post till hk. So medan jag kämpar lyssnar jag
på gammal låt med B.J och kommer på att jag borde ringa min kära kusin V så...nu har jag hittat ursäkt till att ta paus..
Äh!..hon var ju inte hemma så jag fortsätter lyssna på musik, tar nästa låt jag måste lyssna på minst 10ggr/dag, det är Takida med curly Sue..


lyssna å njut, I love it!
Innan jag åkte hem gick jag å köpte Bamse & Byggare Bob tidning till J, kan inte låta bli att skämma bort honom, han gör mej så glad, då kan vi sitta en stund ikväll och mysa och läsa (lite variation till alla inredningstidningar ;) innan han ska sova sen är det ju bara en till dag han är hos pappa sin och sen ses vi förmodligen inte på en vecka.. (trist men det betyder att jag kommer igång med motionen dvs gå hem varje dag från jobbet.)
Har köpt ett par till av Åhléns bästa träningsbyxor till vettigt pris (399:-)
image183som deesutom är perfekt i längd, jag har så låååånga ben så det är sällan jag är helt nöjd med benlängd på jeans, träningsbyxor etc men dessa är tom nga cm för långa (!) och sköna
Passade på att köpa duk till köksbänken, lite gott doftande ljus lime-basilika oxå som uppmuntran :)
image184image185


 image186
kudden Embla skulle passa i soffan i stuga..men den fanns inte här i stan eller så kommer den kanske..

Det är lite gäster på restaurangen och caféerna, iaf i jämförelse med vad man e van med sen senaste månaderna, trist tycker jag men då har man lite tid över med personalen att storstäda, rensa och göra såna där saker som att äntligen få städa kontoret, tror du det blir av A?! ;))

Till helgen, på lördag blir det utgång så då ska vi dansa hela kvällen, börjar fixa å trixa med håret mm hemma hos mej och fortsätter på restaurangen med lite vin, sen ut och have some fun! V skall du me?!
Ny bra låt att dansa till är...Rhianna´s "please don´t stop the music" (jo, en cover jag vet men en bra en)


Back to work!
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0