Snart

har halva veckan gått, lite optimistiskt haha men det är onsdag imorgon och det betyder att jag skall jobba halvdag, detta har jag bestämt som nytt för i år, varje onsdag skall jag gå från jobbet tidigare och hitta på nåt, helst bara promenera eller träffa en kompis eller Pd, om han har tid me mej mitt på dagen dvs :) Så imorgon kl 12 då går jag....I promise, jag ska med tanke på dessa sena nätter som jag sitter uppe så skulle jag behöva sova en stund också på dagen rent av.
Det värsta är att jag har ett par inventeringslistor jag ligger efter med i renskrivning och ihopräkning så sanningen är väl att jag nog gör dom MEN att jag nog åker hem iaf och sätter mej där, då e jag hemma iaf. Bara det är ett steg framåt.
Har precis pratat med R om dagens händelser i livet hans, vi har skrattat mkt och tagit igen förlorad kompistid och jag har plågat han med lunchmenyförslag oxå, nåt skall väl man kunna nyttja hans kockkunskaper till ju!
Har glömt vad som står på menyn imorgon och det stör mej, känns jobbigt att inte kunna "planera" det i huvudet först men jag hinner imorgon det vet jag men iaf, kontrollmännsika som man är..suck

När jag satt och surfade idag så hittade jag en fantastisk sida med en jättebra smart produkt man kunde beställa som blir personlig och fin, tyvärr kan jag inte lägga ut länken då jag beställt en sådan present till en av mina bästa vänner, hon skulle gå in på sidan och förmodligen beställa en själv men snart (då hon fått den) kommer jag med ett jättebra presenttips för dom allra flesta och alla åldrar, spännande va!? haha

I vår på IKEA så kommer fina lampor jag skall köpa både till kontoret (en svart) en hem (vit) och till stugan (grön) KNUBBIG heter den, kolla här...


Det kommer en dag då man kan byta ut och slänga den nötta slitna skinnsoffan (det blir då Musseman, katten inte finns längre=släpper mkt hår och är svart) och då ska det köpas en tygsoffa i neutral färg men vad jag undrar är hur gör alla som har vita (som är så trendigt) soffor? Hur fasiken håller man dom rena och fräscha (ids man hålla på att ta av och tvätta klädseln)? (nog svårt med den lilla vita Klippan soffan i stugan) Eller måste man ha en färgad? Hmm tycker det är så himla fint med vitt..(och mörkt trä, får jag nångång ett nytt kök skall det vara i vitt trä och mörka bänkar!)
image181
(bild från Zandvoort)

Eftermiddagen spenderades med lilleman J, gick och käka fruktsallad på caféet, köpte en Nalle Puh tidning och åkte hem och satt och myste i soffan, det var den dagen det men det är kvalitet för mej! :)

Nu väntar i vanlig ordning sängen och lite bläddrande i tidningen: Lantliv (som jag faktsikt inte brukar köpa ;) men så blev det idag iaf, J tyckte jag skulle köpa Bamse ist och vem vet, kanske skulle det vart bättre ;) det återstår att se.
image182
Night night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0