rastlös..

eftersom jag är så sällan ledig e jag ju inte riktigt van med det och har svårt att varva ner liksom. Svårt att bestämma mej för vad jag ska göra, satsa min lediga tid på..hmm så det blir mest "ingenting" gjort men det finns dom som säger att det är bra det också? haha

IKEA har vi besökt idag men inspirationen (och pengarna iofs oxå) var långt borta, köpte nyttoprylar såsom diskbaljor till stugan, sovkuddar till gästrummet och ljuslyktor till jobbet och en massa värmeljus i olika dofter.
Sen skulle jag till VIllage som ligger bredvid, finally skulle jag få köpa dom där fina kuddfodralen jag sett, har ju köpt innerkuddar på IKEA..men vad nudå? Lokalen är tom...affären har "kånkat"..suck! Inte här oxå. Vad är det som gör att inte Village funkar på vissa orter? Butiken i Umeå är fin och är då kvar men för långt ifrån mej tyvärr. Jaja det finns sååå mkt andra affärer så jag hittar nog fodral jag vill ha nån annanstans.

Har suttit och kollat lite olika bloggar på http://www.blogkoll.com/ och det är kul för där hittar man ju bloggar ialla dess kategorier (blir lite trist att bara läsa inrednings-eller matbloggar), hittade en som hade så fina lite märkliga bilder och som handlade om fingermålning, alltså inte sånt som pysslas med på dagis utan sånt här...bilder= lånade från Photopumkin.com
image160image161 
Vilken konst!! :)

Morgondagens höjdpunkt
..är att få träffa min brorson J, saknar han så mkt då han inte är hos min bror varannan vecka men eftersom vi bor så nära varann får jag träffa J mkt iaf varannan vecka då..so tomorrow ska "daster" (=jag) och J leka med Bygga´BOb. Har beställt en B-B pyjamas på nätet åt honom han kommer att bli glad för han älskar sina B-B sockar han fått av farmor :)
big love in my life!=
image162

Schabloner
dessa schablonfunderingar jag och A har gör en smått förbryllad för det finns ju en del att välja på, vi ska både fixa våra hallar och vill ha nåt fint på väggen..text hade jag tänkt men det finns mkt annat roligt också..kolla här bilder lånade från www.dotblue.dk
Besticken skulle kunna vara fina på vägg i restaurangen :)
Hursomhelst målas skall göras härhemma snart! Foto kommer efter, då borde jag ha fått koll på min digi-kameras funktioner (soorry, ja e sååå oteknisk..)

Vänner
..är bra att ha såklart men ibland kan man bli grymt besviken (har hänt lite för ofta på sistone, hmm..)men då får man vara glad att man har andra som stöttar upp så jag vill bara säga att tänk på att vara rädda om vännerna och ta råd från dom för vad det är och ingeting annat så slipper man onödigt tjafs..och sms är rena döden för vänskap/förhållande-snack, allt !(!) kan misstolkas i princip..nåja jag e fine ....och ledig imorgon! )

Nu! ska jag läsa/se TV och njuta av att jag får vara uppe sent!
Natti!

dagens stora kram går till A! -min vän
image166


rolig grej från annan blogg...

"- Goddag, jag skulle vilja ha en slips
som matchar min ögonfärg."

"- Jag är ledsen min herre, men vi har ingenting
i blodsprängt för närvarande."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0