paus..

i räknandet....
Fick just mail från Annas keramik ang en förfrågan jag hade på blå muggar som jag vill ha till
gäststugan. Hon gör så fina saker, älskar sån keramik!
image246

nyss fick jag ett sms med orden  " att förlora en illusion innebär alltid att bli en sanning rikare. "Men den som, beklagar förlusten var inte värd vinsten" eller nåt i den stilen..(orden var inte menade för mej men e nog så sanna)..Vi har pratat mkt relationssnack jag och en vän senaste tiden, känner som om man kan öppna klinik á la Dr Ruth hehe..skämt åsido, ju mer man pratar om olika upplevelser både good n´bad så lär man sej saker och förstår situationer bättre nästa gång man kanske kommer i liknande och nånstans blir man tror jag en bättre människa, (vill tro det iaf.) Det handlar ju också om att finnas där för ens vänner.

Fick just samtal från M som är i Paris idag, det stormade lika mkt där som här tydligen.
 

Nu skaaaa jag koncentrera mej på lönerna annars får mina tjejer o killar fel lön ;))

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0