papper..papper..papper

.sitter mitt i alla kvitton och pärmar med löner och babsslippar och skall försöka koncentrera sej på fixa månadsbokslutet x2 men man hittar lätt på annat hmm..lyssnar på musik, hittar nya web.sidor etc..drömma sej bort e lätt som en plätt, när telefonen ringer så fastnar man där oxå...utan att `övertalas` sas :)
Hittade en bra sida med nya schablonerkixkolls´blogg..
image238


Imorgon är det fredag finally, så när maten är lagad och boksluten inskickade ska jag o M gå på after work o mysa, blir bra avslutning på veckan. Mys i stugan på lördag med vänner på middag och nya filmer framför brasan blir också nice.
Har vart skönt som sagt med kock-hjälp i veckan och imorgon får jag mer hjälp av min kallis´som snart e tillbaka från barnledighet, R kommer och gästar innan han åker upp till "snödrivan" igen :)
Good friends are hard to find", vilket också påminner om en annan avslutad vänskap som jag tänkt lite på idag, men så är det här i världen vänskap kan brista men ny kan uppstå om man har tur och anstränger sej.

..hursomhelst över till nåt kuligare´..mitt paket från Eleven kom i fredags så nu har jag bra skuggor igen och penslar för smokey eyes från Smashbox plus äntligen har jag hittat ett bra balsamspray från Toni & Guy till mitt trassliga (och alltför långa enl. mamma) hår som dessutom luktar supergott, bra pris också, rekomenderas...
image244image245

..dax att återgå i arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0